Ook voor een leuke teambuilding zit je goed in De Panne. Het derde spel van de nieuwe City Escapegame is hiervoor een geschikte activiteit, of wat dacht je van de champagnewandeling? Ook lokale handelaars van De Panne en Adinkerke bieden teambuildingsactiviteiten aan. Benieuwd?